.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 19 mars 2010

En tråkig nyhet

Jag har glömt och berätta att jag går på ridskola på tisdagar. Men det har hänt att Trixi dog. Dom var tvungen att avliva henne för att hon var halt (hade ont i benen) och hade ont i ögonen. Hon var skimmel och var väldigt busig, jag hade haft hon fast det gick inte så bra. Men jag skäms därför jag inte tyckte om henne bara för att hon slängde med halsen och var lite envis! Förlåt Trixi!!! Här kommer en bild, den ska föreställa Trixi:
Jag kan inte måla hästar så bra på datorn. Men jag blev nöjd ändå!

/Flora:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥