.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 19 mars 2010

Pokopets

Hej! Nu är jag på min dator. Jag håller på att fixa bilderna som jag ska visa er. Och förresten har jag lärt Pandi att skriva så hon kan skriva här på bloggen! Kul va? Men Flora555 ska sova över hos hennes kompis några dagar. Hoppas dom kommer ha det kul! Nu har jag fixat bilderna, vi börjar med Pokopets ladan:
Fina va? Vilket alternativ av Pokopetsen tycker ni är finast? Skriv gärna en komentar vilket ni tycker. Det är Max och Ella som har fantiserat. Max är den överst och Ellas är den undest. Jag tycker Max fantasi Pokopet är guligast! Fast Ellas fantasi Pokopet är också väldigt fin! Förresten på min skola har min lärare tipsat om www.kunskapsstjarnan.se och http://www.mattemastaren.se/. Det är mattesidor på internet! Väldigt roliga särskilt kunskapsstjärnan.

/Flora:)

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. En annnan matte sida www.mult.se där tränar man multi tabellerna

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥