.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 27 februari 2010

Stallet.se

Hej! Det handlar om det här Stallet.se igen. När jag sitter fast i ett spel kan jag inte sluta! Jag försköker skriva så mycket jag kan här på bloggen. Men det finns ju hästar med på Stallet.se! Jag är galen i hästar!!!
Här kommer en liten söt bild på en häst:
Söt häst va? Hästar är så mysiga att gossa med! Och att rida är jättekul!!!
Klicka på den här länken och kom till stallet.se. www.stallet.se!
Pröva! Det är jätte kul!!!


/Flora : )

1 kommentar:

  1. Hej flora!

    Stallet.se är bra.
    Och hästar är verkligen uunderbara.

    Ha det bra!

    //Rebecca10 ♥

    ps. Kan jag få vara med i din blogglista?

    http://rebeccatio.blogg.se/

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥