.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 21 februari 2010

Levelbostern och kom in i grottan

Hej allihopa! Idag så funkar levelbostern! Jag försökte gå upp en level men det gick inte för jag är på level fyrrtio. Här kommer ett bevis på att levelbostern funkar.
Ser ni mig? Förresten så har jag fått ett svar från pappa! Kul! Kan vi få höra? Snälla! Okej så här står det.
Kära Bobby! Vad tur att du lever! Vem är den där Flora? Har du det bra?Får du mycket med mat? Jag är på karibiska stranden just nu. Jag mår bra. Skriv tillbaks! Kram pappa.
. Åhhh... Så gulligt! Hihi...Förresten har jag bestämmt att jag ska sluta på sagan och istället kommer jag skriva mycket med Bobby, Flora555 och Jossan.
Skriv en kommentar om ni tycker det var en bra ide. Jag har kommit in i grottan fast det var ett jättesvårt pussel så jag måste fråga mamma. Nu är det dags att säga hejdå.
Hejdå! Hejdå! Hejdå! Hejdå!


/Flora555 Flora Jossan & Bobby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥