.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 8 februari 2010

Bort med ena röstningen och in med andra

Hej! Nu är min röstning klar och det var 21 styckna som röstade!!! Helt fantastiskt! ´1:a kom "hjälp med Panfu". 2:a plats kom "röstningar". 3:a kom "sagor". 4:a kom bilder! Grattis "hjälp med panfu" som fick åtta röster!!! Jag har gjort en ny röstning. Jag har ett litet problem med Panfu, jag har liksom börjat ledsna på det. Men jag ska försöka få i gång roligheten i Panfu men då behöver jag er hjälp!!


/Flora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥