.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 20 februari 2010

Jossans bild

Hej! Nu känner jag mig bättre! Jag vill gärna presentera min bild själv! Men Jossan det brukar ju jag alltid göra! Men just nu är det Jossans tur. Okej. Här är jag!!!
Snygg bild! Tack! Nästan alla tjej-Big foots är rosa. Coolt! Det skulle jag också vilja vara. Jag ska skicka ett mejl till min pappa och skriva att jag också är i Panfu. Kära pappa! Jag är i tryggt förvar med min kompis Jossan hemma hos en  som heter Flora. Där finns också en panda som heter Flora555. Vi är i Panfu så vi kanske kan få kontakt. Kram din son Bobby.
Han kommer säkert bli glad av det där mejlet. Det tror jag med. Samma här! Det hoppas jag med.



/Bobby Jossan Flora & Flora555

4 kommentarer:

  1. Hej får jag möta dig på pandanda på söndag klockan 11 på morgonen där man kan fånga kanininer fast jag kan inte chatta

    SvaraRadera
  2. hej!
    Jag har också blogspot och vet inte hur man gör en egen mall!
    Kan du berätta snälla!:):D

    SvaraRadera
  3. Hej!
    På din blogg om man lämnar en komentar står det att du måste först godkänna den hur gör du för att få så??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    gå SNÄLLA IN PÅ MIN BLOGG OCH BERÄTTA SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. fast du Flora jag kan inte komma mamma säger att jag inte får. Du vet på pandanda

    Hälsningar Emely101!

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥