.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 1 februari 2010

Del 2 Lögn eller sanning

Kamiria sa du, sa spöket. Ja, sa jag. Kamiria har vart min syster! Det var hon som gjorde att jag dog! Nää!!! Nu ljuger du, sa jag. Jag ljuger inte. Jag kan berätta hur det gick till, sa spöket.
Okej, sa jag. Jo så här gick det till. Jag och Kamiria hade tänkt att vi skulle ut på promenad till vulkanen. Då vände hon sig om när jag stod framåtlutad. Hon slog till mig så jag ramlade rakt ner i den heta lavan! Jag tror inte på dig, sa jag och sprang ner till grottan i djungeln

När jag var nere i grottan så såg jag en stor maskin Jag tänkte: Vad gör den maskinen?
Jag gick in i den och när jag kom ut vart jag förskräckt! Hjälp vad har jag gjort, tänkte jag. Fortsättning följer....

2 kommentarer:

  1. nej ååå vad spenande berätta mer inan jag spriker!

    SvaraRadera
  2. är det okej att gjode en saga som liknar lite din saga. Den var så bra. Fast helt lika dan är den inte.

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥