.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 26 februari 2010

Förlåt igen

Hej! Bobby har åkt hem med Jossan:( Man får väl ändå stå ut för han kommer och hälsar på. Förlåt att jag inte har skrivit på länge! Jag har börjat på ett nytt jätteroligt spel som handlar om hästar och jag är tokig i hästar!!! Det är också online och det heter www.stallet.se klicka på länken så kommer ni ditt. Klara och min andra skolkamrat på riktigt spelar det. Den där skolkamraten heter Simmi nåt i Panfu. Mina hästar på stallet heter Ariel och Emmy. Emmy är ett sto och är fyra år gammal. På häst åldern vet jag inte riktigt vad fyra är för nåt. Ariel är ett sto som är tre år gammalt. Tre år vet jag inte heller vad det är. Ett sto är en tjej och en hingst är en kille. Jag rider på riktigt också och där finns det en häst som heter Ariel. Jag heter Lola_Horses på stallet. Här kommer en bild.
Dom där bruna prickarna på kartan är mina hästar. Sen är det ju en ruta och där står det lite om Ariel. Hoppas ni blir medlem i det här roliga och säkra online spelet!


/Flora & Lola_Horses
P.S Det är ingen karta det är ett  gård som det finns ett stall på också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥