.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 21 februari 2010

Jossan och Bobby

Hej! Jag har lite problem. Jossan och Bobby har blivit osams. Vad började ni bråka om? Jo så här var det. Hon ville köpa en glass mitt på vintern och det ville inte jag. Hon tjatade så mycket så att jag till slut tog en. Det vart så kallt för mig så jag fick feber och hosta. Hhoosst. Det gick inte  till sådär! Kolla jag har en bevis bild!

Han ville att jag skulle ta en glass men det ville inte jag. Han frågade om han kunnde få lite pengar av mig för att köpa mat. Men istället för mat köpte han 7 glasskulor på en strut. Och det är därför jag är förskyld. Attcchhhooo!!! Knappast! Den där bilden kunde du lika gärna ha gjort på datorn! SSLLUUUTTTAA!!!! Det är bara ett löjligt bråk om glassar! Jag har listat ut att båda hade rätt! Bobby lurade av dig Jossan pengar och Jossan tjatade så mycket på Bobby så han köpte en glass. Är vi överens om det? Okej jag erkänner det var så. Jag erkänner också. Bra nu har vi rett ut det här! Jag vill faktiskt också vara med i inlägget. Nu är du det. Det har du rätt i.
Hejdå! Hejdå! Hejdå! Hejdå!


/Flora Flora555 Bobby & Jossan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥