.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 21 februari 2010

Min guldbolly

Hej! Idag börjar jag det här inlägget. Jag vill presentera min konstiga bolly. Kolla bara!
Konstig! Hennes kläder är nog sönder☺Fniss... Hahahaha!!! Hon ser jätterolig ut!! Aja.. Hon är i alla fall varm! Mmm... Imorgon har jag simskola på skolan. Vi ska i väg till wobbysjön. Men jag är inte bra på att simma  så jag måste ha flytkuddar. Jag är jättebra på att simma! Alla Big footar kan simma. Det behöver dom kunna. För annars om dom ramlar ner i det kalla vattnet drunknar dom. Jag är inte heller så bra på att simma. Det var ett jättesvårt pussel på dörren i grottan. Jag kanske inte hinner lösa det i dag.
Kolla ett mejl från Max och Ella!
Hej alla glada pandor och människor där hemma! Vi har hört här på Panfu att ni har en Big foot vid namn Bobby hemma hos er. Ni förstår om ni har Bobby hemma hos er måste ni veta att ryktet sprider sig snabbt. Och jägaren vet redan om det så det är bäst om ni försöker hålla det hemligt. Och en sak till! V i har hört att Bobbys kompis Jossan är där också. Hör av er om det är nåt! Max och Ella

/Flora Bobby Jossan & Flora555

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥