.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 20 februari 2010

Bobbys bild

Hejsan allihoppa! Ja hej på er! Jag har tagit en bild på Bobby vid en blå väg och den blev faktiskt rätt bra! Eller hur Bobby? Ja verkligen! Vill ni se den? hoppas det! För här kommer den!
Snygg jag är va? Jag ser ut som en brunvit tvättbjörn. Ser ni en bit av min vita fina tröja? Visst är den fin? Det tycker jag i allafall. Jag är helt säker på att dom tycker om den Bobby! Eller vad tror du Flora555?
Om jag får va helt ärlig så är den jättefin! Tack Flora och Flora555! Varsågod! Tack själv Bobby! Och har ni hört talas om min brorsas blogg www.doglassblogg.blogspot.com. Den bloggen är bra! Jajamensan!
Hejdå! Hejdå! Hejdå!



/Flora Bobby & Flora555

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥