.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 20 februari 2010

Spacecraft99s blogg är dagens blogg

Hej! Har ni Sett att vi har fått Dagens blogg här på bloggen. Det verkar Flora555 ha gjort.
Japp, det har jag. Den bloggen är på wordpress. Rymdfarkoster har Verkligen Fått till en bra blogg. Eller hur Flora? Mmm ... Jag har en bild på honom. Jag ska bara ta fram den. Här är den ju! Visering den då! Jaja. Kolla här alla blogg läsare!
Fin bild va? Mmm .. Mycket fin Flora. Förresten igår var det Emely101 som hade dagens blogg. Och i förrgår hade Klara Äran Att ha dagens blogg. Nu ska vi nog sluta skriva Flora555. Varför? Because därför, jag måste klura ut vilken blogg som ska bli dagens blogg i morgon. Ok Flora.

Flora & Flora555 ☻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥