.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 8 februari 2010

Stardoll


Jag har börjat spela ett spel som heter Stardoll. Så här ser jag ut där.
Klara spelar också det. Där heter hon Celina1002 och jag heter Sofie5674.
Man var tvungna att ta svåra namn för det finns mer en fyrrtiotusen medlemmar!
Man får en egen Starblogg där och en gästbok, man kan till och med skaffa vänner!
För dom som inte är Superstar får fem gåvor med möbler i! Det låter väl bra?
/Sofie och Flora♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥