.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 20 februari 2010

Bara Flora555 och Bobby

Hej! Ni kanske undrar varför jag börjar på det här inlägget. Jo det är så Flora gick i väg till glass kiosken och hon har inte kommit hem än. Vi är jätteoroliga! Hoppas det inte har hänt henne något. Det får vi verkligen inte hoppas Flora555! Jag saknar henne jättemycket! Men det var väl något annat vi hade att säga väl? Jaa.. Jag tror det. Det var väl det där om Jossan? Ja nu kommer jag ihåg! Vi har hittat Jossan! Hon var fastfrusen i isen i gamla hamnen! Just nu sitter hon framför brasan inlindad i en filt. Hon kommer skriva med ljus blå text. Här kommer hon!Hej! Det är jag som är Jossan och är Bobbys bästis. Ni kanske har förstått att jag kommer skriva med den här textfärgen. Huuu.... Nä nu måste jag gå tillbaks till brasan! Hejdå! Titta nu kommer Flora hem! Hej Flora! Hej! Vem är det? Jossan. Ojj... Ähh... Vad trevligt att träffa dig!Detsamma! Aja! Vi får snacka mer senare! Jag måste få reda lite mer om Jossan!
Hejdå! Hejdå! Hejdå! Hejdå!




/Flora Jossan Bobby & Flora555

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥