.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 13 februari 2010

Interjuvn med Spacecraft99

Här kommer min första interjuv med Spacecraft99.

Jag: Vilket är ditt favoritdjur?

Spacecraft99: Hamster.

Jag: Vilket är ditt favoritspel i Panfu?

Spacecraft99: Pop it.

Jag: Vilket är din favoritsport?

Spacecrafy99: Handboll.

Jag: Vad gör du på fritiden?

Spacecraft99: Spelar dator.

Jag: Har du nåt att säga till mina blogg läsare?


spacecraft99: Att jag har en video med trettiotre tusen visningar .


Jag: Tack för interjuvn, hejdå!

Spacecrat99: Hejdå!


/Flora & Spacecraft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥