.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 19 februari 2010

Äventyret Big foot

 
Hej! Har ni sätt det nya äventyret på stranden? Jag har det i alla fall.
Där ligger Big foot och är jättehungrig! Han säger att han vill ha en fisk.
Gå då till gamla hamnnen och prata med fiskaren. Han har tappat bort
sitt  metspö som han fiskar med. Den finns i fyra boom rummet i grottan.
Sen måste man gå från hamnen 1 sekund och sen kommer man tillbaka.
Då har han fiskat upp en fisk. Sen går du till Big foot och ger honom den.
Men han gillar inte rå fisk så man måste gå till resturangen och där står
friteraren.  Hon behöver olja för att kunna laga fiskpinnen.Men man måste vänta en dag, för hon ska göra tjugo portioner
fettfria pommesfrites till en födelsedagsfest.


Hoppas det här hjälpte

/Flora

1 kommentar:

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥