.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

torsdag 4 februari 2010

Del 4 Kamarias hjälp

Jag tittade ut igenom fönstret och där säg jag Kamaria springa för livet och efter henne var spöket! O nej ,tänkte jag. Jag ringde Emely101 och frågade hon om hon kunde hjälpa mig, och hon sa ja. Vi sprang efter dom och spöket försvann och Kamaria sprang in i Lobbyn.
Kamaria hade gömt sig i gömt i lådan i lobbyn! Hon var så rädd för sin syster. Jag sa: Var det verkligen du som dödade din syster? Kamaria sa: Nej! Hon gick in i den där maskinen. Okej, sa jag. Men innerst inne så tänkte jag, jag måste samla mer bevis! Plötsligt märkte jag att dörren var låst! Jag försökte sparka upp dörren!

När jag hade lyckats sparka upp dörren så sprang jag upp för trappan. När jag var uppe så svimmade jag. Jag mådde jättedåligt Emely101 tog mig till ett sjukhus. Där vaknade jag sen. När jag vaknade såg jag en sjuksköterska stirra på mig.

3 kommentarer:

  1. ååå Flora sagan blev jätte bra! Fast om jag ska vara med i forsätningen måste vi mötas på panfu. Vi kan mötas på onsadag klockan fyra i igloon. Skriv på min blogg om det går bra.

    Hejdå hälsningar Emely101!

    SvaraRadera
  2. Villd u vara med i min saga skriv det också på min blogg!

    Hälsningar Emely101!

    SvaraRadera
  3. heej jag heter Ronja333
    och vill vara med i din saga!!!
    eeeem jo om man har kopigerat en kod typ som om man vill ha dom fallande hjärtarna!och kopigerar den koden vart lägger man in den då???Förstår du??
    Men om du inte förstår eller vill berätta hur man gör lämna en komentar då på min blogg!!!!
    Och snälla min stora syster är bort rest SNÄLLA PLISE HJÄLP MIG!!!!!!!!

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥