.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 30 januari 2010

Bra nyheter och dåliga nyheter



Vi börjar med den bra nyheten! Det är nån fest i ClubPenguins night club. Den som vinkar där är jag. Den dåliga nyheten var att jag inte kommer ihåg lösenordet till min Tilda123 i ClubPenguin så jag var tvungen att göra en ny som ni ser på den översta bilden.


/Flora

P.S jag kommer fortsätta på vintersagan i sommar för jag har så mycket viktigare saker att göra på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥