.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

onsdag 13 januari 2010

Del 6 av vinter sagan kommer nu!

Flora: Bra!
Nick i telefon: Hej det är Nick Boström!
Sjuk huset i telefon: Hej! Vad har hänt?
Nick i telefon: Jo. Min lilla syster var ute i skogen med sin kompis då kom en björn och åt upp
skin och lite kött från hennes ben.
Sjuk huset i telefon: Vi kommer på en gång! Hejdå och tack för du ringde!
Nick i telefon: Tack själv!
Nick: Nu kommer ambulansen och hämtar dig Klara.
Klara: Okej. Ajjj!!
Nick: Klara: Vi är på sjuk huset nu!


Det här är min kortaste del någonsin! Men ni får nöja er med detta.


/Flora

1 kommentar:

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥