.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 9 januari 2010

Del 1 av vinter sagan.
Klara: Mamma mamma det snöar!!
Mamma: Kul. Då kan du åka skidor i morgon om det har kommit mycket snö.
Klara:Aaa... Det blir kul.
Pappa: Det är mat!!
Klara:Ok. När kommer Maja, Nick och Molly hem?
Pappa:Om typ en halv timme.
Klara: Okej.
Mamma:När Maja, Nick och Molly kommer hem så ska vi iväg då för Nick och Molly ta hand om er. Klara: Okej. Men jag får väl ha datorn då?
Pappa: Okej men säg inget till Molly hon vill ju alltid ha den.
Klara: Okej.
Mamma: Kommer ni och äter snart?
Klara: Ja!
Nick: Jag är hemma! Jag tog med Molly och Maja med.
Mamma: Bra!
Molly: Hej!
Mamma: Hej!
pappa: Kom och ät er mat nu!
Molly: Okej!
Mamma: Vart är Maja?
Molly: Vet ej? Vet du Nick?
Nick: Nix. Vet du pappa?
Pappa: Nepp. Du då Klara?
Klara: Nej inte precis.
Pappa: Hon måste ha sprungit bort!!



Fortsättning följer. Var den bra? Hoppas det. Det är ju en pandafamilj det handlade om.



/Flora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥