.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 9 januari 2010

Del 2 av vinter sagan.

Det kommer två delar varje dag av vintersagan. Nu börjar den!
Klara: Nej det kan inte vara sant!
Pappa: Jo tyvärr.
Klara: Jag ringer Flora och frågar om hon kan hjälpa oss.
Mamma: Okej. Vi behöver all hjälp vi kan få.
Nick:Aaa.
Klara i telefon: Hej Flora!
Flora i telefon: Hej! Varför ringde du mig?
Klara i telefon: För att min lilla syster Maja har sprungit bort!
Flora i telefon: Oj... Jag kommer på en gång!'
Klara i telefon: Bra! Hejdå.
Flora i telefon: Hejdå.
Klara: Mamma, hon kommer.
Mamma: Bra!
Molly: Jag kan sätt ut efterlysningar på blocket.
Pappa: Okej. Det blir bra.
Nick: Jag kan göra efterlysningar som vi kan sätta ut på lyktstolpar.
Mamma: Ok.
Flora: Hej! Jag är här och redo att hjälpa till!
Klara:Bra! Då kan vi sätta i gång.
Flora:Aaa.
Klara: Kom Flora så går vi ut och letar efter henne!
Flora: Oki ska bli!
Mamma: Kom hem till lunch, om vi inte har hittat henne så ringer vi polisen.
Klara: Ok.
Flora: Kom nu Klara! Jag har redan på mig mina ytterkläder.
Klara: Okej. Jag kommer Flora! Hejdå mamma och pappa!
Flora: Kom vi sticker till staden och letar där!
Klara: Ok!


Fortsättning följer imorgon!

/Flora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥