.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

torsdag 28 januari 2010

En speciell kommentar

Hejsan alla mina bloggläsare!
Vet ni vad? Jag har fått en bloggläsare som heter Emely101! Hon skickade en speciell kommentar.
Hennes blogg heter, www.pandakul.blogspot.com. Hennes blogg är jättebra! Men det om det,
Jag kan inte ta ett kort på typ panfu i datorn. Kan nån av er som läser min blogg försöka förklara hur ni gör?


/Flora

P.S Jag känner en till som läser min blogg. Hennes blogg heter www.klaracoolsblogg.blogspot.com.

2 kommentarer:

  1. Gå in på min blogg Flora, där kan du kolla hur man gör. Jag gör ett inlägg så fort jag kan om hur man gör.
    /Klara

    SvaraRadera
  2. Tack för att du tipsa om min blogg du är jätte snäll! Jag har tipsat om din blogg på min blogg du får gärna gå och kolla www.pandakul.blogspot.com :)Hälsningar Emely101

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥