.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 12 januari 2010

Fortsättningen på vinter sagan.

Flora: Jag hjälper dig!
Klara: Ajjj!! Björnen bet mig!
Flora: Oj!
Klara: Ajj! Det svider!
Flora: Björnen stack. Vi måste ringa Nick mamma pappa och sjuk huset!
Klara: Okej. Ajj!
Flora i telefon: Hej Nick.
Nick i telefon Hej.
Flora i telefon: Det kom en björn som bet bort jättemycket kött och skinn från Klara!
Nick i telefon: Ojj!! Jag måste ringa sjukhuset och mamma!
Flora i telefon: Ses!
Klara: Kommer dom?
Flora: Nej! Jag måste sparka dig tillbaka.
Klara: Okej.
Nick i telefon: Hej mamma! Flora och Klara var i skogen och blev biten av en björn och jag ringer sjukhuset nu!
Mamma i telefon: Ojj! Snabba dig att ring vi kommer så snart som möjligt!
Nick i telefonen: Hejdå!
Flora: Vi är hemma!
Nick: Okej! Vart är Klara?
Flora: Här!
Nick: Få se på såret.
Flora: Okej.
Nick: Oj! Det är ju halva benet!
Flora: Aaa. alltså det är inte uppkäkat, det är ju bara skinnet som är bort draget och det blöder som tusan.
Nick: Ja. Nu ringer jag ambulans avdelningen!


Spännande va?


/Flora

1 kommentar:

  1. Hej! Det är ju superspännande. Hur ska detta sluta?!

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥