.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 31 januari 2010

En eskimåjacka


Hej! Nu har jag kommit hem från sin semester. När jag kom hem var det tjugo grader kallt! Så kom jag kom på att jag hade hittat en massa snögubbar så jag gick till Carl Cruso för att få en eskimåjacka. När jag kom dit så fick jag en eskimåjacka när jag tog på den var det som att vara inne i ett jättevarmt stort hus. Då kände jag att jag frös om fötterna så jag sprang hem och tog på mig ett par varmare skor.


/Flora555

1 kommentar:

  1. Hei! Katten Karlsson sitter här i Grimmered och huttrar och fryser! Medan Du har varit semester. Förstås någonstans Afrika eller HaWaji, eller vad det nu heter! Men sedan tänker man att det är bara bra om någon har roligt! Hälsa tvillingbror från oss härifån! Glad TASS önskar Katten Karlsson!

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥