.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 10 januari 2010

Nu kommer del 3 av vinter sagan.

I staden.
Klara: Flora vi kan fråga folk här om dom har sätt henne.
Flora: Okej. Vi börjar med hon eller han som bor där.
Klara: Okej. Jag har med mig två av dom där efterlysningarna så vi kan visa dom.
Flora: Ok.
Klara: Oj. Klockan är redan lunch tid! Vi måste hem!
Flora: Okej. Hoppas dom har hittat henne.
Klara: Vi är hemma!
Mamma: Okej. Har ni med er Maja?
Klara: Nä. Har ni henne?
Pappa: Japp.
Klara: Vaaa? Hur hittade ni henne?
Pappa: Hon låg och sov i skogen.
Flora: Helt fantastiskt!
Mamma: Aaa.
Klara: Vart är Nick och Molly nu då?
Mamma: Molly är hos sin kompis. Nick är på sitt rum.
Pappa: Vi ska i väg idag,bara jag och mamma och lilla Molly.
Klara: Vem ska ta hand om oss då?
Pappa: Nick så klart!
Klara: Inte Nick!
Mamma: Jo.
Klara: Får Flora vara hos oss då?
Pappa: Okej.
Flora: Jaaa!!!
Klara: Jaaaa!!


Fotsättning följer!


/Flora

1 kommentar:

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥