.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 9 januari 2010

En vinter saga som handlar om en panda familj.

Hej alla bloggläsare! Jag hade tänkt att göra en vintersaga.
Den yngsta i familjen heter Maja och är 3 år.
Pappan heter Stefan och är 40 år. Mamman heter Sofie och är 39 år.
Stora systern heter Molly och är 12 och storebrodern heter Nick och är 14.
Den sagan ska handla om ska heta Klara som är 9 år och hennes kompis ska heta Flora och ska vara 10 år. Bra va.



/Flora och Klara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥