.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 23 januari 2010

Hejsan spejsan! Nu kommer fortsättningen på sagan.

Klara: AAAjjjjjj!! mitt ben!
Nick: Ta det lugnt, doktorn kommer nu.
Doktorn: Hej jag heter Miley! Vad har hänt?
Nick: Joo.. Liksom Klara och hennes vän Flora skulle ut i skogen för att fånga en ekorre som inte
hade fått vinter päls än. Då kom en björn och slet av Klaras hud och lite kött från benet.
Miley: Aj. Det gjorde nog ont.
Klara: Ajj!!
Miley: Vi tar henne till hennes rum. Kom tillbaks i morgon så får ni veta hur det går med henne.
Nick: Okej.
Flora: Hejdå!!
När dom är hemma.
Flora: Hoppas det går bra med Klara. Hon måste ju kunna komma till ridskolan i nästa vecka!
Nick: Jag är rädd för att hon får sluta rida för alltid på grund av björnen.
Flora: Neeej! Det får inte hända!
Nick: Tyvärr.
Molly: Jag är hemma! Har det hänt något speciellt?
Nick: Speciellt! Joo... Jag släppte ut Klara och Flora i skogen. Så då kom en björn och bet av skinn och lite kött av Klara. Flora sparkade hem henne på sparken och sen ringde vi mamma sen ringde vi sjukhuset.
Molly: Ojjj!!! Stackare!
Nick: Aaa.
Mamma, pappa och Maja: Vi är hemma! Vi hörde vad som har hänt. Fick hon vård? Tog hon med sig mobilen så vi kan ringa henne? När får vi hälsa på henne?
Flora: Hon fick vård. Hon tog med sig mobilen och vi får svaren i morgon. då kan vi också hälsa på henne.
Mamma: Okej. Jag ringer henne nu.
Klara i telefon: Hej det är Klara.
Mamma i telefon: Hej det är mamma.
Klara i telefon: Hej mamma! Har ni kommit hem?
Mamma i telefon: Jaa vi har kommit hem.



Holl höjd! /Flora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥