.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 10 januari 2010

Del 4 av vinter sagan.

Mamma: Nick!
Nick: Jaa?
Mamma: Jag, Maja och pappa åker nu!
Nick: Okej! Måste jag passa Klara och Flora då?
Mamma: Ja.
Klara: Nick! Kan vi gå ut i skogen?
Nick: Aaa, hur så?
Klara: Jo. Vi hade tänkt att vi kanske kunde fånga en ekorre som inte hade fått vinterpäls än och
ta hand om honom hela vintern. Typ ge honom mat och duscha honom och leka med honom.
Nick: Okej då. Men bara om jag får stanna hemma!
Klara: Okej.
Nick: Föresten, det snöar väldigt mycket så om ni vill kan ni ta era sparkar.
Klara: Okej. Kom Flora! Du får sitta fram medans jag sparkar, sen byter vi.
Flora: Okej.
Klara: Kom! Vi måste sätta på oss över drags byxor, jacka, mössa, och vantar, och så klart skor.
Flora: Klar!
Klara: Det gick snabbt.
Flora:Ja.
I skogen.
Flora: Där! Titta! där är en ekorre som inte har fått sin vinter päls.
Klara: Jag har den!
Flora: Bra!
Klara: Hjälp!!! En björn!


Fortsättnig följer!

Visst är den spännande! / Flora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥