.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 31 januari 2010

Sista vykortet


Hej! Idag kommer jag hem till panfu! Just nu är jag i Florida. I morse så gick jag till ett stall som låg ganska nära mitt hotel. Där så fick jag pröva att rida en häst. Jag fick välja helt själv. Jag gick fram mot en skimmel häst som hete Trixi. Hon vände sig bara om när jag försökte klappa henne. Sen gick jag fram mot en brun vit prickig häst som hete Ariel. Hon kom fram till min hand och började nafsa på den. Jag hade visst glömt nåra smulor av en morot som jag åt till frukosten. Jag fick pröva att rida henne och det gick bra, så jag fick henne! Vi ses i dag!


/Flora555

2 kommentarer:

  1. Vällkomen hem till panfu igen Flora555! Jag har också min esikmå jaka på mig. Brrr det är kallt ute värkligen kalt

    SvaraRadera
  2. Du har råkat skriva fel. istelet för en står det ewn. Jag akn säga meningen där det är fel. Jag hade visst glömt nåra smulor av ewn morot som jag åt till frukost. Ewn hihihi. Hejdå hälsningar Emely101!

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥