.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 22 augusti 2010

Ändrat bloggen lite ;)

Heej. Idag var jag hos Emmy_10. Vi gjorde en snygg header. Och jag ordnade lite nya saker till bloggen ;) Så här ser headern ut (fast ni har nog sett den):
Snygg va? Jag satt och beundrade den när vi var hos Emmy. Vi satt inte bara vid datan. Vi hoppade studsmatta, åkte motorbåt, badade, solade, fiskade med en håv (vi fick tre fiskar) och satt på deras brygga och åt kex och kringlor :) Vi hade jättekul och jättemysigt. Vi sees i morgon :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥