.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 6 augusti 2010

Kamaria, Max och Ella!! :)

Heeej! Idag träffade jag Kamaria (som jag aldrig har träffat förut), Ella och Max! Det var kul ;) Här kommer ett par bilder:
Snygg va? Åhh vad kul det var! Oh Emmy fick träffa dom för första gången!! ;) :
(OBS! Mitten text!) Fin va? Där var jag och några andra i Ellas koja.. Så sa hon plötsligt: Vi går till Floras koja! :S Här kommer en till bild:
Kamarias Profil.... Snygg va?:¨
Vi i djungeln... Klicka för större bild! :
En till bild på oss i Ellas koja :) Vi hade superkul :
Klicka för större... Vi i min koja:) Så det var alla bilder! Jag måste sluta skriva ska läsa Panfubloggen och spela Panfu. Vi seeees!!!!! (OBS! Skriver inge /Flora:) efter!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥