.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

onsdag 11 augusti 2010

Jag, Staris och Slafsen

Heeej alla! Idag var jag på fritids igen :) Vi hade ganska kul. Och så träffade jag Staris och Slafsen. Slafsen fick blått ansikte på bilden :P Golvet färgade typ av sig :D Här kommer bilden:
:P Snygg vaa? Mmm! Jag är sååå sugen på godis. Här kommer nya Candy Topp 15:

Det är två bilder. Klicka på någon av bilderna för att den ska bli större. Muummmmss! Vad gott det ser ut. Vad är erat favvo godis?? Min är Sura bläckfiskar :D Måste sluta skriva nu. Vi sees i morgon!



1 kommentar:

  1. mums sura bläckfiskar twix! allt ser gott ut tycker jag! //mizzey123 ps mums!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥