.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 30 augusti 2010

Några som vinkar xD

Heeej allihopa! Idag bad jag ett par (rätt många faktiskt) att vinka. Någar vinka :) Det är bara att vinka med 3, så blir det 4, så blir det 5 så blir det 6...... Och bla bla bla.... Här kommer 3 bilder:
(Klicka för större) Här kommer en till bild:
Så det var alla. Många som vinkar va? Många fans :) Och bloggen får bara nya fans HEEELLLAA tiden :) Tack till alla snälla pandor på bilderna som vinkade.
Idag hade vi lekdag på skolan. Vi lekte King, hade kull-lekar, lekte här sitter jag, och hoppade lång hopprep. Sen lånade jag 3 böcker på bibloteket. Min vän Charlotte, Fräs i snöstormen och Fräs och Esmeralda. Hade en skkkööööön dag idag xD Vi sees så länge!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥