.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 15 augusti 2010

Jobbigt!

Heej! Jag kan inet logga in i Panfu :( Vet ni varför. Jo det står så här:
För er som inte ser står det så här:
Kära panda, du har skrivit fel lösenord för många gånger. Av säkerhetsskäl måste du vänta - 10:12 minuter innan du kan försköka igen. Du kan klicka på länken "Har du glömt dit lösenord?" för att få ett nytt lösenord.
Har du glömt ditt lösenord?
Det är inget konstigt med det..... Eller? Joo för det står minuter. Och siffran längst bak rör sig inte. Inte den där framme häller. Så jag börjar tänka.... Är det 10 timmar och 12 minuter? Eller 10 dagar och 12 timmar? Skumt. Ska pröva igen nu. Vi seees!



2 kommentarer:

  1. ni vet vem som älskar alla bloggar (pappare)15 augusti 2010 kl. 17:54

    stackars dig flora

    SvaraRadera
  2. flora jag vet vad som hänt det har hänt samma sak med mig en skum panda försökte ta mitt lösen så jag sa ett annat ord och sen försökte hon logga in på min panda och hon skrev ju fel lösen så därför jag kunnde inte logga in på en dag :( hoppas det löser sig med ditt problem med tråkiga hälsningar am99

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥