.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 27 augusti 2010

Prylmaskinen och nya levlar!

Heeej :D Idag har dom nya levlarna kommit!!! ;) Det kommer att bli jättekul. Jag är redan på level 41. Ett tips: Stå helt stilla i en stund, om man har stått stilla i 3-5 minuter så går man upp i level. En level per dag typ :P Jag kan göra en blom-smiley. Så här ser den ut:
Snygg vaa? Jag blev jätteglad när jag gick upp i level.:
(Prylmaskinen funkar idag. Man får en "Rare Drink Machine")
2 nya coola smileys, en blomma som man får på level 41 och en förlovnings som man får på 46.
Coolt vaa? Jag ÄLSKAR dom nya levlarna. Tänker på när det bara fanns 15 levlar :S Och när det bara fanns 40 :P Nu finns det ända till 50!!!! :D Hatade skolmaten idag. Vegetarisk lasange :C Jag var så hungerig så jag började gråta. Så jag fick sitta inne på matantens kontor och äta yoghurt och banan. Sen var alla sura på mig för att dom inte häller gillade maten. Och dom trodde att "jag" bara fick det för att jag hatade maten för mycket. Men det lösde sig. Nya levlar...... JIIIPPIIEEE!! Vi sees.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥