.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 9 augusti 2010

Cool bild + tävling

Heej! Kolla vilken cool bild jag fick till! Den är jättecool!!!!!! :
Opps! Var tvungen att ha mitten text :(! Klicka för större. Den hör till tävlingen jag ska göra! Joo... Man ska gissa hur jag gjorde den bilden. Det kommer ledtrådar i bland i inlägg. Om ni kommer på hur jag gjorde det så skriv en kommentar. Första ledtråden är:
Jag gjorde den i ett program på datan, programet börjar på P.
 Photo Shop? Power Point? Paint?
Eller kan det vara något annat?
Den hjälper inte så mycket kanske. Nästa ledtråd kommer i nästa eller näst, nästa inlägg. Vi sees!



3 kommentarer:

  1. Jag vet hur man gör, brukar göra sånna ibland! du använder paint och sen tar du och skär på fri hadn lite runt runt runt. Sen klistrar du ut den, sen har man en sån bild!
    enkelt :)
    Kolla in min blogg www.pingvinflyorange.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Du gjorde den i Powerpoint det är jag säker på :)

    SvaraRadera
  3. Jag vet vart, i Paint. Jag kan också göra såna bilder, så i Paint tror jag ♥

    //Emmy_10

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥