.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 7 augusti 2010

Ett brev till Bobby

Heej allihopa! Idag ska jag posta ett brev till Bobby. Så här ser brevet ut:
Klicka för större. Det står så här:
Från: Flora. Till: Bobby!
Hej Bobby! Fick dit brev. Jag vill gärna ha en present! I sommar har jag varit mest hemma, men också i Finland. Snart ska vi få kattungar ;) Du får gärna komma och hälsa på då.... Har en liten present dig till dig med. Vi ses snart hoppas jag.
/Flora;)
Och så träffade jag också ett nytt bloggfan. Pandatedde! Här kommer en bild:
Fin va? Vi var i hans koja. Vi sees senare idag! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥