.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 6 augusti 2010

Ett brev från Bobby och en fin Ella, Max, Krucio och Kamaria bild :)

Heej allihopa! Jag är fortfarande så glad för det som hände förut idag... Vad synd att Emely101 och ulpa missade det! Men det kommer fler chanser ;) Idag fick jag ett brev från Bobby också! Här kommer en bild på det:
Och så fick jag ett brev från min Panfu-klasskompis My. Här är en bild på brevet:
Visste ni att Ella och Max är på frimärkena i Panfu? Jag var i Presentbutiken och köpte frimärken för jag skulle skicka ett brev till Bobby. Man fick välja på dom här frimärkena:
Ett fint frimärke.... Jag valde den.:
Och det här frimärket kunde man välja om man gillar Ella :) (Jag gillar Ella men jag ville ha båda två på frimärket) :
Ett frimärke för Max-dyrkare :P Det var alla. Sen när jag kom hem till min koja var det dö-trist, men så kom jag på vad jag kunde göra... Jag målade en fin bild på Ella, Max, Kamaria och Krucio :) Här kommer den:

Klicka för större!! Snygg va? Nu msåte jag sluta skriva. Vi sees imorron! Godnatt!




/Flora:)

2 kommentarer:

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥