.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 14 augusti 2010

Äntligen!

Heej! Förlåt att jag inte skrev igår men, jag var på fritids och sen åkte vi och köpte katter. Min katt "Vittass" fick heta Smulan i stället. Smulan hade inte vita tassar, hon hade oranga! Och så hade hon några fläckar i orange i ansiktet. Hon är jättesöt! Och jätteliten. Kattungarna har öron som lodjur (allvarligt det har dom för dom har toffsar på öronen, som ett lodjur har.) Nu ligger Smulan på klösbrädan och sover, och Zingo i badrummet i transportsburen. Vi har lekt och busat jättemycket :) Smulan sommnade på mina fötter i natt. Här kommer en bild:
Och så funkar prylmaskinen idag:
Man får en äggmatta :) Vi seees sen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥