.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 9 augusti 2010

Sjuk :( Fast 4 dagar tills kattungarna kommer

Heej :( Jag är sjuk... Fick ringa hem från fritids, så nu är jag hemma. Har lite feber och snuva. Men jag ritade en bild på datan. Här kommer bilden:
Klicka för större. Så heter alla Bollys (för mig). Rose, Orre, Lakrits, Molly, Gurkan och My. Snart kommer kattungarna!!!!! Jiippiiee!!!!! Vi har varit på olika affärer och kollat. Först på djur magasinet. Ett par fiskar följde efter mitt finger xD Och Djur Magasinets maskott Nalle var också där. En söt pappegoja som kunde tala och gillade att bli kliad i nacken :) Och vi var på Maxi, där hittade vi det mesta. Mat, klösbräda, transportbur m.m. Vi sees!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥