.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 24 augusti 2010

Ny koja

Heej allihopa. Jag och ulpa bestämmde igår att vi ska träffas 18:00 i Panfu, men jag kan inte för jag ska på ridskola, så om du läser det här upla, kan vi kanske träffas typ 15:30-17:00 eller 16:00? Men aja. Jag har fått en ny koja :) Den är jättefin. Muffins koja :P Muuummms!!!! Såhär ser den ut:
Klicka för större. I morgon ska jag göra andra delan på Äventyrs sagan. Har inte hunnit än. Vi sees nog snart ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥