.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 28 augusti 2010

Kattungarna Sofie, Tess och Oskar + jag och Emmy_10

Heej allihopa. Idag fick jag ett kattunge suuuug! Jag bara tänker på Smulan och Zingo just nu. Jag gjorde egna kattungar på Kitten Maker. Jag hittade också på tre egna raser till dom. Finsk Cornema, Norsk Main Skog, och Helig Ärlkatt :P Här kommer en bild på dom och lite info:
Namn: Sofie. Ålder: 6 månader. Ras: Finsk Cornema. Favvorit mat: Whiskas Junior "Tonfisk". Humör: är ofta aktiv och lekfull. Men sitter ibland i fammnen ändå.
Namn: Oskar. Ålder: 3 månader. Ras: Helig Ärlkatt. Favvomat: Färsk tonfisk. Humör: Är oftast lekfull och passar bäst som utekatt. älskar att klättra i träd och brukar komma ner igen.
Namn: Tess. Ålder: 5 månader. Ras: Norsk Main Skog. Favvo mat: Whiskas Junior Kalkon. Humör: Är väldigt gosig och sover oftast i samma säng som matte. Älskar snö och är väldigt lekfull.

Söta kattungar vaa? Vilken tyckte ni var sötast? Idag träffade jag Emmy. Här kommer en bild:
Snygg vaa? Vi sees!
¨


1 kommentar:

  1. Fiina! Visst är det kul att komma på egna raser, namn och färger osv? Jag tycker det med! Mina katter som jag gjort blev inte så bra som dina :( Alla tre var söta! Föresten! Den där listan du har, där det står Bloggläsare är det för oss som läser din blogg? Skriv upp mig i såfall! :D
    Många Kramar Pandania00

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥