.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

onsdag 1 september 2010

Blogg-staffet

Heej alla snälla pandor och utomjordingar!!! (Skojja :P)
Idag fixade dom blogg staffet :) Jag ställer sååååå klart upp. Det kommer bli så kul :) FVet inte om man får rösta på sin egen.... Men vem vet :P Och kläd-desingnarna har ett par vinnare. Grattis till: adamcool123, Linnsi123, Anzy, BlackWhite100, djurtjejen, smile9, swinda, kyty, femfem, pandhis, pinfuh, sunshine98, pand737 och CoolishPanda!!! Jag vann inte, men det var många andra duktiga desingnare som gjorde det :)!! Kolla vilken cool klubba man kan vinna i Blogg-staffetet:
Snygg vaa? Få se vem som vinner den. Jag känner till en MASSA bra bloggare. Som Sheris, Emely101, Emmy_10, Ulpa, Max och Ella, Lomise, Bongo, Snowmean och en MASSA, MAAASSSAA mer!!!!! Här kommer vinnar desingnarnas desingner:
Vilken tyckte ni var snyggast. Jag kan knappt välja... Kanske sen på sista raden. Hon med rosetten och han med den blåa tröjan. Den var rätt snygg faktiskt :) Och i går kom det nya kläder:
Påminner mig lite om Alice i underlandet faktiskt :P Iaf den där med stora hatten och oranga håret... Vad tyckte ni dom liknade? Ha det bra så länge alla snälla pandor och utomjordingar!!! (Skojja!! :P)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥