.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 13 september 2010

Ska byta namn till: Flora_555 i Panfu!

Heej allihopa.
Jag har börjat tröttna lite på namnet flora555. Så jag har skickat ett mejl till Panfupersonalen och där står det att jag vill byta namn till Flora_555. Men det är inte så stor skillnad. Bara _ och den STORA bokstaven i början. Så om ni inte "ser" mig på ett tag så är det för att mitt nya namn är Flora_555. Bara så ni inte tror att jag har försvunnit från Panfu. Jag har bara bytt namn till Flora_555.... Det låter kanske lite bättre oxå. Och Noxxi (Noxxiben) har kommit tillbaks till Panfu!!!! :D!!! Och jag träffade Emely101, Emmy_10, Ulpa, Noxxi, Tomteblose, Majn, Pomis och Lola5555. Alla är bloggfans... Men det var bara Emmy_10, Emely101, Noxxi, Lola555 och Tomteblose som blev med på bilden. Så här blev bilden:
Ett moln i himmlen xD Men som sakt, många kommer ändå lista ut att det är jag, även fast jag heter Flora_555 från och med i morgon. Och jag är ändå samma gammla Flora =) Sees sen ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥