.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 25 september 2010

Film-dax!

Heej allihopa!
Idag är det dags för film :) Jag hade helt rätt på den där ledtråds bilden... Den var bara lite suddig. Men här kommer några bilder från filmen:
Klicka på film-duken!
Filmen börjar......

Filmen slutar 1-3 minuter senare. Hehe, jag spelade den lila vita musen som var med ibland. Om jag fick välja vilken film jag skulle vilja vara med i skulle det nog vara "Klara", "Harry Potter", "Titanic" eller "James Bond" :P Men jag vet inte... Jag brukar ju ändå inte se på så många filmer.
Jag har gympa 2 gånger i veckan, rider 1 gång i veckan, simmar 2 gånger i veckan och gått på fotboll och dans. Jag är i rätt bra form... Även fast jag bara väger 27, är 144 cm lång och är 9 år. Men aja. Håll höjd!



1 kommentar:

  1. Sorry att jag inte kommenterat, men det är så jobbigt att kommentera man måste skicka kommentaren minst 3 gånger!

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥