.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 21 september 2010

Träffade Ella

Heej allihopa!
Idag träffade jag Panfu_Ella igen! Nu har jag träffat Ella: 6 gånger, Kamaria: 1 gång och Max: 4 gånger. Det är så kul att träffa dem. Och jag hade tid att säga tack för att jag fick komma till bloggsatffets finalen! TAACKK IGEN! Jag är lite sjuk, har feber och huvud värk. Ella gav mig några tips:
1, Ta det lungt.
2, Drick mycket.
3, Ät isglass.
4, sov mycket.
Här kommer 3 bilder:
Undra varför Ella och Max är så poulära. Kanske för att....
1, Dem skriver på Panfubloggen.
2, Dem är på level 99.
3, Dem har varit i Panfu längst av alla (förutom Kamaria och dem andra)
4, Dem är snälla pandor!
Ella var jättesnäll. Hon svarade på nästan alla mina frågor. Förutom typ 1: Varför är välkomms Ella och Max i min koja hela tiden?
Jag skrev ju en kommentar på Panfubloggen att jag ville träffa dem. Här är några tips:
 1, skriv en kommentar på Panfubloggen.
2, kolla vännerlistan typ 2-6 gånger i timman.
3, teleporera dig till dem om du hittar den serv dem är i.
OBS! Ella kan inte vara i Kidspanda. Hon är över 12! Om man är yngre en 12 har man Kidspanda, om man är över 13 har man Teenpanda!!!!
Håll höjd så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥