.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 10 september 2010

Några bilder från Pokopets cirkusen

Tjoo alla glada Panfu-älskare!!
Idag började Pokopets Cirkusen såklart ;) Jag kom 4 minuter föresent för att jag satt och kollade på pollux hemsida. Men jag han se Woomy, Superman och Sossi uppträda ♥ Här kommer några bilder:
Woomy sprutade eldklot. Han var sååå duktigt!! Sitter och berömmer honom i trädkojan framför min bärbara Mac-Book nu, han är såå glad också!!! :
När Stella var på scen. Hon var väldigt duktig och vacker.
Man var bara tvungen att ta en bild på Superman! Han var så gullig, han hoppade hopprep. Berömmer han och Sossi med nu. Det var en jättegullig show. Ska kolla på den klockan 19 00 och nu ska jag passa tiden också!!!!!!



1 kommentar:

  1. Hej! Jag har en fråga Flora: vad heter din blogg på blogg.se?? :)

    Emmy ♫

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥