.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 13 september 2010

Cuddie skriver

Tjaaa!
Det är Cuddie som skriver. Jag är en Cuddle. Jag smet in i den här trädkojan och såg att Flora låg och sov. Så jag skriver lite på bloggen. Jag läste nyss på Panfubloggen att Slottet skulle byggas om :S Inte igen. När jag var ute med min matte så berrätade hon om den gammla, populära staden som alla älskade.

Vem är du???!! FLORA, FLORA!! En inbrottjuv!

Lungn, jag heter bara Cuddie och är en Cuddle. En slacks Pokopet. Du är väl oxå en Pokopet? Jag:
Aa, jag heter Mickie och är en Mitela.
Jag heter Woomy och är en Woody.
Jag heter Superman och är en Bugsy.
Och jag heter Sossi och är en Soque.

Förlåt att jag smög in. Men har ni hört att slottet är fallfärdigt och att den ska byggas om helt och hållet!!

Allvarligt? INTE IGEN!!!

Tyvärr.... Läs själv på Panfubloggen.... Men jag borde gå nu för att Flora har visst vaknat :S Ehh, hejdå vi sees kanske nån annan gång! Tjingeling!!

"HJÄÄSSP" Heej Mickie, Wommy, Superman och Sossi. Vad gör ni?
Öhh.... Inget, vi bara spelade lite bara...Har du hört att slottet är fallfärdigt och ska byggas om helt?!
Sossi, allvarligt. Vad har ni gjort?! Det är massa gröna hårstrån överallt. Ser ut att vara från en Cuddle.
Hehe, vi bara lekte lite med en Cuddle som heter Cuddie som hade smitit in här......
WOMMY, SUPERMAN, SOOSI OCH MICKIE!!! Man ska inte släppa in främlingar i kojan!
Förlåt.... Men jag ropade på dig su bara mummlade "Men Mickie, Mickie, Mickie...Vilken fantasi du har". Skyll inte på oss. Du brydde ju dig inte!
Jag pratar med er sen......


/Woomy och Sossi,
Superman och Mickie =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥