.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

onsdag 29 september 2010

Smashing Panckes i Panfu!

Hej allihopa!
Idag hade vi sista dagen på skolans símskola. Förra gången kom jag ut i det djupa ( 3 meter ner till botten.) Det första jag fick göra då var att simma en längd bröstsim. I dag fick vi först simma en längd ( 25 meter) ryggsim. Sen en längd bröstsim. Sen fick vi gå till vatten rush kanorna. Jag åkte den gröna ( man åker på en badring ) 5 gånger, den blåa ( man åker sittandes utan badring) ungefär 4 gånger. Jag hade jättekul! Igår var jag på ridning. Jag skulle ha Chivas. Men han hade rammlat ner och förskökt rulla för att han hade så ont i magen så vetrinären fick komma. Så jag fick rida på ridskolans nya häst, Luzzan. Idag var jag sååååå nära på att träffa Panfu_ella igen... Men azzå när jag skulle teleportera mig till henne gick det inte :( Jaja, Smashing Panckes ska kolla till Panfu från Fredag till Mondag. Den bästa låten dem har gjort är nog Fireworks.
Det är på Racerbanan. I förr går fick jag välkommst paketet från Pollux hästbok klubb. Paketet innehållde en speciall desingnad klocka, en "Klara" DVD, 2 böcker, en nallebjörn, Pollux klubb tidning och en tidnings hållare. Så här ser Klara DVD:n ut:
Den får ♥♥♥♥ hjärtan av mig. Den var liiiite små tråkig i början, och var inte alls lik böckerna! Men den var ändå rätt bra när filmen kom igång! Jag rekomenderar den till hästälskare som jag :P Det var allt jag skulle säga just nu ;) Vi sees! Håll höjd!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥