.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 14 september 2010

Knäppt eller konstigt?!

Heej.... :S
Idag nu klockan 20:50 loggade jag in i Panfu. Jag hade tänkt att ta bilder på olika klädstilar till bloggen.... Men azzå när jag kom till min trädkoja stod Ella och Max där. Jag tänkte "Vad är detta? För 17 gubbar... Vad gör dem här?!" Det var inte dem riktiga Max och Ella utan dem som välkommnar en när man börjar :S:
Azzå allvarligt... Jag blev jätterädd och gick till San Frampanfu. Och där stod MOMO! Inte riktiga Momo utan välkomen Momo:
Han såg såååå anorlunda ut... Och jag blev så häpen. Jag började inte precis idag!! Azzå är det Panfu som börjar bli knäppt? Lomise hade råkat ut för samma sak! Och "Be Smarter" är borta! Azzå jag får snart mejla Panfupersonalen och fråga varför Panfu har blivit så konstigt. Ella och Max var i min koja, Momo var i San Frampanfu, Penny var i djungeln, Proffesor Bookword var vid slottet och blablablaa... Det var jättekonstigt! Nån mer som har råkat ut för det? KOMMENTERA!!!






3 kommentarer:

  1. Det blev så för mig med :P Liiiiiiite knäppt asså xD

    Emmy_10 ♫

    SvaraRadera
  2. JAG!! Jag har råkat ut för precis samma sak! Jättekonstigt!! //Petshop00

    SvaraRadera
  3. Jag har!!!! Knäppt va???
    Jag skrev på min blogg om det med:
    www.pandania.blogg.se
    Jag hoppas du läser ;)

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥